23 Şubat 2011 Çarşamba

DOMİNİKLİ GÜZEL DJ,INDHIRA TAŞPINAR'LA RÖPORTAJ




Ayşe Deniz
Sevgili Indhira,Türkiye'ye ne zaman geldin?İstanbul'a alışabildin mi?


Indhira Taşpınar
Türkiye'ye 2004 yılında Adnan'a olan aşkım sebebiyle geldim. Alışmam çok zor olmadı, çünkü buradaki yaşam tarzı Dominik Cumhuriyeti'nden çok da farklı değil.İnsanlar da çok sıcaklar.


Ayşe Deniz
Çok kalabalık bir aileden geldiğini biliyoruz,tam olarak kaç kardeşsiniz?Öyle kocaman bir aileyi geride bırakıp buraya gelmek zor oldu mu?

Indhira Taşpınar
Toplam dokuz kardeşiz.Hepsi dünyanın değişik yerlerindeler.Birbirimizi tabii ki çok özlüyoruz, fakat hepimiz çok seyehat ediyoruz,birbirimizin yaşadığı yerlere gidiyoruz.Sık sık buluşuyoruz,örneğin bu sene bütün aile Capri'de buluşacak.





Ayşe Deniz
İlk önce Çeşme Alaçatı'da daha sonra İstanbul Kuruçeşme'de El Beso isimli restoranınızı açtınız.Bize biraz El Beso'dan bahsedebilirmisin?Kısa sürede bu başarıyı nasıl yakaladınız?

Indhira Taşpınar
Normalde herkes restorantını ilkönce İstanbul'da arkasından Çeşme'de açar,biz tam tersini yaptık.Alaçatı'da kısa bir sürede büyük bir başarı yakaladık.Menümüz Akdeniz mutfağı,daha çok İtalyan ve İspanyol ağırlıklı.Menüyü  Barselona'dan gelen bir şef hazırladı,o yüzden  özellikle tapaslarımızla meşhuruz.
Mekanlarımızda çeşitli Dj'lerle çalışıyoruz,ayrıca ben de Dj'lik yapıyorum.El Beso sadece bir restorant değil,aynı zamanda kendi müdavimleri olan bir eğlence mekanı.



Ayşe Deniz
Indhira'cım ben El-Beso menüsünde en çok dondurmaları seviyorum.Alaçatı'da kısa sürede fenomen olan bu dondurmaları senin yaptığını biliyorum.Dondurmacılık nereden çıktı?

Indhira Taşpınar
Bu aslında Adnan'ın fikriydi.Ben İtalya'da nesillerden beri dondurmacılık yapan bir ailenin yanında kalarak,işi yerinde öğrendim.Zaman içerisinde kendi tariflerimi geliştirdim.Örneğin Alaçatı'da ilk mavi dondurmayı yapan benim.



Alaçatı El Beso


Ayşe Deniz
Pek çok kişi Indhira Taşpınar'ın bir Dj olduğundan haberdar değil dj'lik macerası nasıl başladı?

Indhira Taşpınar
 Dominik Cumhuriyetin'deyken zaten  bir radyo program yapıyordum.Alaçatı'daki El Beso açıldığında ise hobi olarak tekrar çalmaya başladım.Bir süre sonra bu iş hobi olmaktan öteye geçti,İstanbul'daki El Beso'da   ise profesyonel olarak Dj'lik yapmaya başladım.El Beso'daki partilerde ben çalıyorum.
Melisa Çakarlar'ın Haunted Halloween partisinin Dj'i  de bendim.


Ayşe Deniz
Indhira bir Dj olarak,ne tarz müzikleri çalmakdan hoşlanır?

Indhira Taşpınar
Funk,Nu Disco,House ve Deep House.



Dj Indhira Taşpınar




Ayşe Deniz
Dj Indhira'nın hayalindeki parti, nasıl  bir parti olurdu?

Indhira Taşpınar
Parti bir okanus kıyısında olurdu.Davetlerin rahat kıyafetlerle gelmelerini isterdim.İnsanlar çıplak ayak kumlarda dans ederdi.Partiye Jamiroquai ve Adrian Brody'i de davet etmek isterdim.


Ayşe Deniz
 Blogumuzun konusuyla ilgili bir soru sormak istiyoruz.Indhira ve Adnan Taşpınar çiftinin İstanbul'da gitmekten keyif aldıkları mekanlar hangileridir?

Indhira Taşpınar
Adnan ve ben çok çalıştığımız için geceleri çok sık dışarı çıkamıyoruz.Boş zamanlarımızı evde DVD seyrederek geçirmeyi tercih ediyoruz.Arada sırada akşam yemeği için dışarı çıktığımızda ise Zuma ve Lux'ü tercih ediyoruz.


Adnan-Indhira Taşpınar



Ayşe Deniz
Son olarak,Ayşe Deniz Geziyor'u nasıl buluyorsun?

Indhira Taşpınar
Ayşe Deniz Geziyor'un konseptine bayılıyorum,Çok eğlenceli,pozitif ve havalı.Gece hayatı,müzik,etkinlikler,mekanlar konusunda okuyuculara güncel bilgiler veriyor.Böyle kaliteli bir bloga ihtiyaç vardı.
Ayşe Deniz
Bu keyifli röportaj için çok teşekkür ederiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder