11 Şubat 2011 Cuma

SLIM STATUS VOL.2 BY ONUR BAŞTÜRK



Dün gece , W  Lounge'da Onur Baştürk'ün ev sahipliğini yaptığı  Davidoff Slim Status Partilerinin ikincisi vardı.Parti öncesi Hande bize ufak bir "pre-party " hazırlamıştı.Eşim, Hakan ve ben W öncesi Hande'ye gittik.
Hande'de Onur Baştürk,Emir BaranArte Tahir ve Murat Tufan ile buluştuk.

Hande bize ufak bir sushi ziyafeti hazırlamıştı.İçkilerimizi koyduk, sushilerimizi yedik ,ve keyif içinde Onur'un yeni çıkan kitabı "Uydurukçu"nun başarısını kutladık.Kutladık diyorum çünkü Uydurukçu yok satıyor.Ben de yanımda getirdiğim kitabımı Onur'a imzalattım.

Emir Baran'ı çok özlemişim,uzun süredir görüşemiyorduk.Kavuşmamız pek renkli oldu, bütün gece sohbet ettik, eski günleri andık.Bu arada ,Onur Slim Status için sürekli Tweet atıyordu.Onur'un partilerinde W Lounge'da büyük ekranlar kuruluyor,ve Onur geleni-gideni, olanı-biteni anında Tweet'liyor.Sosyal medya olayına bayağı bir kaptırmışız kendimizi, bir ara aynı masada, birbirimize tweet attıp duruyorduk.

Emir,Arte ,Hakan

Ajda ve Deniz Seki dinleyip dans ettik,bas bas bağırdık.Onur, Ayşe Deniz'in gizemli kocasını meşhur etmeye karar verdiğini açıkladı.Eşimin ödü patladı.Hande'deki ufak partide o kadar eğlendik ki, esas partiye geçme zamanının gelmiş olduğunu görünce şaşırdık.

Partinin ev sahibi Onur olduğu için doğal olarak partiye ilk gidenlerdik.Fakat Lounge çabucak doldu.Hatta bir saat sonra içeride adım atılamaz hale geldi.Yine kapıda şampanyalarla karşılandık,yine ben içemedim çünkü şampanya içince normalde saçmaladığımın üç katı bir saçmalama ivmesine ulaştığım için şampanya kadehine yaklaşmam eşim tarafından ( Ve de beni bu gibi durumlarda toparlamak durumunda olan Dr.Hakan Erkuş tarafından) yasaklandı.



Emre Ertürk-Esra-İpek Zarakol


Partide bir kavuşma daha yaşadım.Sevgili Emre Ertürk benim çocukluk arkadaşım.Beraber New York'u epey bir dağıtmışlığımız vardır.Dün gece,uzun bir zamandır göremediğim Emre de partideydi.Hakkında ,Arte ile küstüler diye çıkartılan Asparagasları konuşup epey bir güldük.

 Esra Zarakol Çin'den dönmüştü jet-lag olmasına rağmen o da partiye katılabilmişti.Artık Bodrum'da, eşiyle beraber, sakin bir hayat yaşayan eskinin en sağlam Parti Kadını Gupse Nogay Işınak bile gelmişti Onur'un partisine.Gupse bir törenle kavuğunu Hakan Erkuş'a devredeceğini söyledi.Bunu hakikaten yapacağız, mutlaka anlatırız.


Haluk Akakçe


Müzikleri Doğuş Çobakçor'un yaptığı partide kimler vardı derseniz,Haluk Akakçe'den Ali Koç'a kadar herkes vardı.Say say bitmez.Benim alkol seviyem yükselince eşim tarafından eve götürüldüğüm için partiden erken ayrıldık.Bizden sonra Slim Status iyice coşmuş :((   Nisandaki Vol.3 partisini dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder