6 Şubat 2011 Pazar

DAMAT TWEEN DEFİLESİNDE VE W LOUNGE'DAKİ PARTİDE NELER OLDU?

Dita Von Teese
Ayşe Deniz pek yoruldu, biraz izin kullandı.(İznimi Melisa'da filim,bira ve dedikodu olarak kullandım)Fakat Hakan Erkuş'un enerjisi bitmek bilmedi.Damat Tween defilesi ve W Loungedaki Damat Tween + Hello dergisinin partisini Hakan Erkuş bildiriyor.Buyurun Doktor bey mikrofon sizde:

DAMAT TWEEN DEFİLESİ

  Ayse Deniz izindeyken ben de boş durmadım ve onun izinden gitmeye karar verdim.İlk olarak belirtmeliyim ki, günler öncesinden elimize ulaşan davetiyedeki küçük detay tüm sürecin heyecanlı bir başlangıcıydı.Partinin konsepti Black Tie olunca  kendime yakışır  bir şekilde siyah kravatımdan papyon (!) yaparak Damat Tween gecesine esaslı bir giriş yaptım.

Defile Santral İstanbu'lda, parti W loungeda, arkadaşım Andım Bebekte ve ben de Beykoz'da olunca yine yollara düşmek kaçınılmaz oldu.İlk olarak Andım'la Bebek'te buluştuk ve rotamızı Santralistanbul'a çevirdik.E  malum yol uzun,günlerden Cuma ve burası istanbul olunca taksiye binmeden testilerimizi doldurup öyle yola çıktık.Küçük bir İstanbul turundan sonra nihayet Santrale varıldı, defileye girmek için ana girişe yönelirken birden patlayan flaşlar içerisinde kaldık,geçici körlüğümüz geçtiğinde durum anlaşıldı ki daha önceden tanıdığımız bir foto muhabiri bizi çekmeye başlarken diğerleri de sürü psikolojisiyle çekmeye devam etmişlerdi.Ya da bunu papyonuma (!) borcluydum bilmiyorum.



Neyse ki sonrasında hiçbir sıkıntı olmadan defileyi izlemek için yerlerimize geçtik,etkileyici bir müzikle başlayan defilenin ilk sırasında merakla beklenen model Irina Shayk vardı.Daha sonradan Ronaldo'nun sevgilisi olduğunu öğrendiğim Irina'nın defile boyunca sadece iki kıyafet taşımış olması bizim için hayalkırıklığı oldu.Irina bir daha çıktı mı, çıkacak mı diye beklerken, birden ışıklar söndü,müzik değişti ve başında şapkası,simsiyah bir smokin içerisinde Dita Von Teese podyumda yürümeye başladı.Maskulen kostümünün içerisinde son derece feminen bir edayla yürüyen Dita defilenin büyüleyici finalini yaptı,çıkışta kadını bir kez daha görmek için kulise yöneldik fakat o sırada Dita çoktan otelin yolunu tutmuştu.

Neyse, partide yine görürüz diye avunarak çıktık.Santralin vurucu soğuğundan korunmak,hem de birşeyler atıştırmak için Otto'ya gittik.Pizzamızı yedikten sonra mutlu bir şekilde W lounge yollarına düştük.Parti için erken bir saatti, Helin Avşarla buluşup gideceğimizden ,önce Minyon'a oturmaya karar verdik.Birer kadeh içtikten sonra partiye geçtik.

W LOUNGE

İçeriye girdiğimizde havalı kalabalık çoktan partiye gelmişti bile.Kimler kimler yoktu ki,Deniz Berdan geceye Emre Ertürk ile gelmişti.Eda ve Bora, Çiğdem Kayalı ve Emre Ergani'yle oldukça keyifli görünüyorlardı.Arte Tahir ve arkadaşları giriş yaparken,diğer bir yandan da ağır adımlarla Siren Ertan- Gökhan Çarmıklı localarına ilerliyorlardı.

Keyifli başlayan gece ilerleyen saatlerde Irina'nın locasına teşrif etmesiyle iyice hareketlendi.Ditayı çok kısa bir süre görebildim ve çok da kalmadı zaten sanırım.Oldukça keyifli geçen gecenin tek fiyaskosu böyle önemli bir davette içkilerin paralı olmasıydı,bir shot daha ikram etmeyi  mi düşünemediler yoksa bütçelerini tamamen Ditaya mı harcadılar da böyle oldu ondan emin değilim.Bu kadar ünlü ve havalı kalabalıktan bir bomba haber çıkabilir diye düşünebilirsiniz ama esas bombayı şimdi patlatıyorum.

EELENCE'DE BÜLENT ERSOY





 W loungedaki partiden sonra Asmalıdaki Eelenceye gittik.Doksanların  pop şarkılarıyla deliler gibi eğlenirken birden Bülent Ersoy'dan "Ablan Kurban Olsun" çalmaya başladı.Küçük çaplı şokumuz saniyeler içerisinde büyüdü, çünkü kapıdan içeriye bembeyaz bornozu,özenle kabartılmış saçlarıyla Bülent Ersoy giriverdi,yanında Demet Sağıroğlu vardı. Günaydaki programını bitirip eğlenmeye gelmişti.Locasında tüm ağırlığıyla oturan Bülent Ersoy'la hep bir ağızdan şarkılar söylendi, dans edildi ve gecenin sonunda hala  takılı olan papyonum(!) ve ben kendilerine saygılarımızı sunarak Eelenceden  ayrılıp evimize doğru yöneldik.

HAKAN ERKUŞ

2 yorum:

  1. Doktorcum KIS-KAN-DIM! Dita'yi degil, Irina Shayk'i degil...Bülent Ersoy olayini cok kiskandim!

    YanıtlaSil
  2. dita ile aynı kadehe girmek istiyorum.

    YanıtlaSil