7 Şubat 2011 Pazartesi

NOSTALJİK BİR KÜÇÜK DEV ADAM GÖKCAN SANLIMAN


Geçen Perşembe akşamı Melisa Çakarlar beni Coco Clementine'e çok beğendiği bir genç adamın canlı performansını dinlemeye davet etti.Melisa'nın müzik zevkine çok güvenirim.Seve seve kabul ettim.Gökcan'ı başka arkadaşlarımdan da duymuştum ,iyi olduğunu tahmin ediyor ve merak ediyordum.

Gökcan'ın annesi Funda Sanlıman,Şebnem Ferah,Teoman,Göksel gibi pek çok ünlü ismin menejeri.Gökcan doğal olarak müzisyenler arasında büyümüş.Kendi de müzik yapmaya karar verdiğinde annesi ona bu işin zorluklarını anlatmış fakat Gökcan onu dinlememiş.(Hangimiz dinledik ki?)Çok da iyi yapmış dinlememekle, çünkü Gökcan tek kelimeyle harika.



Gökcan 1985 doğumlu,Bilgi Üniversitesi'nin Sahne ve Göster Sanatları Yönetimi bölümünden mezun.The Doors,Bob Dylan ve Elvis'e bayılıyor.Kendisi de nostaljik soft rock şarkıları seslendirmeyi seviyor.

"Yesterday " isimli bir Cover albümü var.Albümde Wild World, The Sound of Silence, Rain, Goodbye My Love Goodbye, I Want to Break Free, Prison Song, Boat on the River, Wonderful Life, Hotel California, ve Yesterday'in coverları var.Gökcan, Goodbye My Love Goodbye şarkısını Göksel'le, Prison Song şarkısını Teoman'la beraber söylemiş. I Want to Break Free şarkısında da Şebnem Ferah vokali var.



Gökcan şimdi tamamen kendi bestelerinden oluşan ikinci albümünü çıkartmaya hazırlanıyor.Beni bu harika müzisyenle tanıştıran Melisa'ya çok teşekkür ediyorum.Gökcan sahneye çıktığı andan itibaren bambaşka bir kimliğe bürünüyor,eğleniyor,eğlendiriyor,temposu düşmüyor,enerjisi bitmiyor,karizması tavan yapıyor.

Gökcan'ın her Perşembe Astoria'daki Coco Clementine'de canlı performansı var.Rock seven,canlı müzikten hoşlanan,nostalji yapmak isteyen herkese şiddetle tavsiye edilir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder