12 Şubat 2011 Cumartesi

SUADA'DA TUVANAM "THE STORY TELLER" PARTİSİ VE OFF PERA




Hakan Erkuş Suada'da:


Bir parti düşünün, bembeyaz devasa bir kutu sanki denizin ortasına bırakılmış.İçeriye adım atıldığı andan itibaren zevkle yerleştirilmiş detaylara bakmaktan başınız dönüyor.Dev projeksiyonlarla yansıyan hipnotik görseller,kocaman rahat beyaz koltuklar, ayna kaplı elmas görünümde bistrolar ve tam da karşımızda gecenin konseptine uygun bembeyaz kıyafetiyle partinin sahibesi Tuvana Büyükçınar.
Size anlatacağım güzel hikayelerim var diyen Tuvana ve A46 Organizasyon ekibi hem IFW'nin yorgunluğunu atmak, hem de tüm dostları ile keyifli bir gece geçirmek için Suadayı tam bir parti kutusuna dönüştürmüşler, çok da güzel olmuş.
Binboa'nın sponsorluğunu yaptığı,başarılı arkadaşım Dj Dogus Cabakcor'un müzikleriyle keyiflenen partide adım başı bir shot ikramıyla karşılaştım, zaten ortamdan büyülendim ne gerek vardı derken diğer yandan da çeşit çeşit kokteylleri tatmaktan kendimi alamadım.Hem partinin ambiyansı, hem de sadece birkaç shot  soft drink(!) ile hafiften Suada yüzer kıvama gelmişti ki,  Dogus'un etkileyici müzik ziyafetiyle, bir tek benim değil herkesin  yerçekimine meydan okuduğunu farkettim.


Bizim bistronun kadrosu Serra D'autre, Danna Leese Routh,model Selda Car ve arkadaşları ile genç tasarımcı Önder Özkan ve onun elbisesini taşıyan model arkadaşıydı.Bu arada Önder Özkan'la ilgili ufak bir detay vermeden geçmek istemiyorum çünkü Önder, genç yaşına rağmen geçtiğimiz günlerde Miami moda haftasında gerçekleşen bir yarışmada 5000 başvuru arasından seçilip ilk 3 e girmeyi başarmış.
 3 martta yapılacak yarışmada ise birincilik konusunda iddiasını ortaya koyuyor.


Esas partiye dönecek olursak her zaman ki gibi yine en çok keyiflenen,dans eden bizdik.Arka bistromuzda ise son zamanlarda her yerde karşılaştığım Özge Ulusoy, çoşkulu kalabalığa rağmen arkadaşlarıyla tüm gece boyunca öylece durdu.Bir ara Deniz Kaprol ile tanıştım, kendi ekibiyle oldukça keyifli görünüyordu.
Defilelerini bitirmiş olmaların haklı gururuyla öncelikle tasarımcılar, ardından da diğer davetliler kendilerini müziğin ritmine kaptırdı.



 Bir süresonra kalabalık bir ekip olarak  partiden çıktık, ne yapsak derken bir delinin aklına uyup Reina'ya gitmeye karar verdik.Aslında o gece Longtable Süpermarket'te Blackberry'in partisi vardı ve sonradan öğreniyorum ki Ajda Pekkan da konuklar arasındaymış.Eelencede Bülent Ersoy'dan sonra Ajda'yı nasıl kaçırırım diye hayıflandım
 Reina'dan sıkılıp teselliyi Asmalımescit'teki Off Pera'da aramak için yola koyuldum.Off Pera haftaiçi olmasına rağmen tıklım tıklımdı, herkes bir ağızdan şarkılar söylüyordu.Timeout Istanbul tarafından yılın en iyi barı seçilen Off Pera'nın bu başarısını, müdavimleri tüm çoşkularıyla kutluyorlardı sanki.

Ajda'dan " Eğlen Güzelim "çalmaya başlayınca bir an Ajda!nın Off Peraya girdiğini zannettim, aynı hafta, Bülent Ersoy olayından sonra ikinci bomba haberi vereceğim için sevinirken,kapıdan girenin  başka bir sarışın olduğunu farkettim, hayal kırıklığına uğradım. Yine de eğlencenin dibine vurduk nitekim...


 


Şimdi size soruyorum; Suadaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey ne olurdu? Benim cevabım bir sonraki yazımda olacak...Takipte kalın !!!

Hakan Erkuş

1 yorum:

  1. hemen oradan kurtulabilmek icin;zincir,cekme halati ve takoz.

    YanıtlaSil