12 Şubat 2011 Cumartesi

İLK TALİHLİ BULUNDU,AYŞE DENİZ İKİNCİ TALİHLİSİNİ ARIYOR


Ayşe Deniz ve Hakan Erkuş'un ilk kurbanı belli oldu.Minikisunique (Ezgi Eraslan).Fakat ,Hakan ve Deniz promosyonda sınır tanımıyor.Yeni teklifimiz şu: Limonata'da drink,Cento Per Cento'da yemek veeee Salomanje'de Serhan Sokulgan ile kopma.

Benim için uygundur,ilk promosyonu kaçırdım bunu mutlaka yakalayacağım diyorsanız.Ohhh Limonata'nın kokteylleri,Cento'nun İtalyan yemekleri, üzerine bir de Serhan'ın şarkıları daha ne olsun diye düşünüyorsanız.Ya da ,Ezgi bir sağ salim dönsün bakalım,ne gelecek kızın başına diye bekleyip görmek istiyorsanız.Yeni promosyonumuz için tam 10 gününüz var.

Tüm yapmanız gereken blogumuza üye olmak ve şu sorunun doğru cevabını bulmak:

"Ayşe Deniz Geziyor" blogunda  bu güne kadar en çok hangi yazı okundu?

Tahminlerinizi aşağıdaki yorum kısmına yazabilirsiniz.

Biz gezmeye gidiyoruz,dışarıda bir yerde karşılaşırız.
Sevgiler

12 yorum:

  1. Admin kullanıcı adı ve şifrenle bakmak isterdim :D
    "AYŞE DENİZ, BİR TALİHLİ (!) TAKİPÇİSİNİ GEZMEYE GÖTÜRÜYOR" gibi görünüyor burda..

    Ben Hakan Erkuş'un şapkasına da talibim.. :P

    YanıtlaSil
  2. AYŞE DENİZ, BİR TALİHLİ (!) TAKİPÇİSİNİ GEZMEYE GÖTÜRÜYOR yazısı olsa gerek :P

    YanıtlaSil
  3. Bu arada ,en çok okunanlar haftada bir otomatik olarak yenileniyor ,o yüzden "Bunları pek beğendinizin" en üstündeki olmayabilir.

    Tabii olabilir de , bilemedim:))

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca,yoğun (!) istek üzerine promosyona bir adet Hakan Erkuş şapkası da ekliyoruz

    YanıtlaSil
  5. Ben halen dediğimin en çok okunan olduğunu düşünüyorum.. Bana Hakan'ın şapkası da yeter.. :))

    YanıtlaSil
  6. YILLAR GEÇTİKÇE SIRADAN MI OLACAKSIN,YOKSA YENİLMEYİP ZAMANA SEVDİĞİM GİBİ Mİ KALACAKSIN?(YA DA FACEBOOK'A İLAN-I AŞK)

    YanıtlaSil
  7. İLK TALİHLİ BULUNDU,AYŞE DENİZ İKİNCİ TALİHLİSİNİ ARIYOR

    YanıtlaSil
  8. SLIM STATUS VOL.2 BY ONUR BAŞTÜRK olabilir bence

    YanıtlaSil
  9. YILLAR GEÇTİKÇE SIRADAN MI OLACAKSIN,YOKSA YENİLMEYİP ZAMANA SEVDİĞİM GİBİ Mİ KALACAKSIN?(YA DA FACEBOOK'A İLAN-I AŞK)
    Yazısı olabilir...
    Erkin GARAGON

    YanıtlaSil
  10. "Ayşe Deniz Geziyor" blogunda bu güne kadar en çok hangi yazı okundu?

    bence soruyu sorman bile hata. senn bütün yazıların güzel ve eminimki herkez hepsine aynı ilgiyi gösteriyordur senn yazıların arasında seçim yapmak çok zor hepsi çok okunuyor bundan şüphem yok ama en çok hangisi çok okundy bilemem. oda 1 kişi yanlışlıkla 2 kez okumuştur konuyu öle olmuştur :) es geçilip okunmiacak yazıların yok hepsi keyifli blog u takip eden kitlede hepsini okuyodur saten kısaca en çok okunan yazı hepsi.

    not üye olamadım bişiler saçmaladım yazım çıkar umarım

    YanıtlaSil
  11. Bence : "AYŞE DENİZ, BİR TALİHLİ (!) TAKİPÇİSİNİ GEZMEYE GÖTÜRÜYOR"

    bildim mi ? bildim miii ? beni de gezdiriiiin !!

    YanıtlaSil