29 Ocak 2011 Cumartesi

BİR ZAMANLAR AYŞE DENİZ :ALİCİA SILVERSTONE (NOSTALJİ SERİSİ NO:1)


Geçen gece Hakan'la sohbet ederken ona gençliğimizde yaşadığımız (3-4 sene önce) bazı maceraları anlattım.Dinledikten sonra ,aman blogumuz bu mühim maceralardan eksik kalmasın,nostalji köşesi yapalım dedi.Ben de ,insan yedisinde ne ise yetmişinde de odur felsefesini kanıtlamak amacıyla nostalji köşemizi açmaya karar verdim.


Sene 1996 ,New York'da kız kıza tatildeyiz.Sabahları gayet sakin bir şekilde,alışveriş ve yemek kombinasyonuna takılyor,gece Balthazar'da yemek yedikten sonra kaşınmaya başlıyoruz.Dışarı çıkılacak ama Ayşe Deniz normal bir yere gider mi?O senelerde New York'ta çeşitli barlarda parti yapan bir travesti grubu var.İsimleri Mother,biz nereden bulduysak bu partilerden bir tanesi için davetiye buluyoruz ve Meat Packing District'deki (seneye dikkat) parti için yola çıkıyoruz.

Her neyse partiye gidiliyor, ,içeri de giriliyor,içerisinin tamamen bir taravesti barı olması o yaşlarda bile bizi şaşırtmıyor ve deli gibi eğlenmeye başlıyoruz.O sırada ,tam bir filim hastası olan ben köşede bir yerde Alicia Silverstone'u görüyorum, o olduğuna eminim ,heyecanlanıp kızlara söylüyorum ,kim olduğunu bile anlamıyorlar.


o zamanlar yeni çıkmış filmini seyretmiş olan ben kızcağızla tanışmayı kafaya takıyorum.Dünya tatlısı travesti barmaide (kızkardeşim ve arkadaşlarım beni dinlemediği için) derdimi anlatıyorum.Rezil olmayayım bu kadın o mu değil mi öğrenmek senin görevin ,mecbursun diyorum.(Görevlendirme taktiği her zaman işe yarar)

Kızcağız da hakikaten mecbur olduğunu düşünerek benim için ufak bir araştırma yapıp,dışarıda bekleyen Limuzin şoföründen Alicia olduğunu onaylayıp geri geliyor.

Haydi bakalım,şimdi Alaturka düşünce tarzı kendini gösteriyor,barmaidime "Hanımefendi ne içiyorsa ben bir şişe ısmarlamak istiyorum " diyorum.Barmaid gidiyor,Alicia ile konuşuyor,geri geliyor ve "Bir şişe yolladık" diyor."Ne yolladık" diyorum."Bir şişe Heineken" demez mi?Buyurun buradan yakın.


Alicia Batman'de

Her neyse sonuçta kız yanımıza geldi.Bir şişe bira için teşekkür etti,bir travestiyi canlandıracağı bir film için çalıştığını,o yüzden orada olduğunu anlattı.Klüpteki en güzel travesti olan Desiree ile (inanamıyorum ismini hatırladım) Catwalk çalıştılar,tabii ki ben de katıldım,dev gibi topukluların üzerinde düşe kalka,Haineken içe içe içe bir saat yürüdük.

Sevgili kız kardeşim ve Alicia'yı tanımayan kız arkadaşlarım ise,Catwalk'da bizi seyredip Ayşe Deniz'in hakkını Ayşe Deniz'e verdiler.



1 yorum:

  1. hey ben çok merak ettim eski hikayelerde daha ne var yaz lütfen

    YanıtlaSil