18 Ocak 2011 Salı

AYŞE DENİZ DİYOR Kİ :BİR BU EKSİKTİ...YILMAZ MORGÜL



Bir bu eksikti,,ortanca oğlumun doğumgünü partisini teyzesinin evinde kutladık.Normal bir aile olmadığımız için annem altı şişe Don Perignon getirmişti el kadar çocuğun doğum günü partisine,tabii ki iki tanesi içildi , babam hepimizi alkolik olmakla suçladı,babama sinirlenilip bir şişe Don Perignon daha içildi ve ben üstümü değişip Yılmaz Morgül yollarına düşmek için hazırlandım.Babam beni görünce,tekrar sinirlendi,kızım maskeli baloya mı gidiyorsunuz bu ne hal? dedi..

Kafama tüylerimi takıp,ailemi öpüp,Nahide'nin yollarına döküldüm.Sevgili Ergun Yıldız,bize bir loca ayırtmış sağolsun,Hakan'la birlikte gittik locamıza kurulduk.Bir gittik ki ne görelim,Fiona ile Sezin de orada ,sarıldık öpüştük,birbirimize yanar döner meyveler yolladık.....veeee sonra Nahide'nin inanılmaz güzel şovları başladı.En beğendiğimiz şov Chicago'nun Türk versiyonu oldu


Hakikaten enfes mezeler yedik,kafamızdan aşağı şarap döktüler,Yılmaz Morgül yanar döner kostümüyle çıkıp,hiç beklemediğimiz bir şekilde hepimizi deli gibi eğlendirdi.Aslında biz Yılmaz Morgül ringe çıkacak diye beklediğimiz için yanımızda boks eldivenleri getirmiştik.Fakat öyle bir şey olmadı,eldivenler benim oğlanlara kaldı,dövüşüp duruyorlar.

Nahide kokteyl servisi olayını da aşmış,Masamıza ilk önce metal bir ağaca asılı,deney tüpleri içerisinde sex on the beachler geldi.Daha onları bitiremeden biberonlarda kokyeller getirdiler.Onları da içtikten sonra artık Yılmaz Morgül mü bizi seyretti biz mi onu seyrettik tam bilemiyorum.

Gecenin en heyecenlı kısmı,çok sevdiğim Ahmet Hakan'ın masamıza gelmesi ve benim (Hakikaten tamamen entellektüel düzeyde,yoksa kocama deli gibi aşığım) ,Ahmet Hakan'ı markaja alıp,ona ne kadar çok aşık olduğumu anlatmamdı.




Ahmet Hakan zaten masadan erken ayrıldı.Çok eğlendik mi EVETTTT
Yılmaz Morgül(İnanmasanız bile) harika mıydı? Evettttt !!
Reklamsa reklam,İzzet Çapa mekanlarına bayılıyorum.Yemeklerini çokkk seviyorum.Yılmaz Morgül yıkılıyordu

İzzet Çapa'dan bildirmeye devam ediyorum

Love You Guys

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder