20 Ocak 2011 Perşembe

Oray Eğin'in Akşam Gazetesindeki yazısını okuyup Gay bir erkek olduğumu anladım



Oray Eğin ,bir köşe yazısında Gayoloji.com diye tuhaf bir siteden bahsetmiş.
Gayoloji.com denen sitede , eşcinsel kimliğinizden kurtulmak için çeşitli dualar okumanız ve zikirler etmeniz gerektiğini söylemeden önce,gay olup olmadığınızı anlamanız için ufak bir test yayınlamışlar.Ben testi cevapladım ve aktif bir gay erkek çıktım...

Tanı:
Önlerinde yürüyen bir erkegin kalçalarına uzun uzun bakarlar.
Yanıt:
Bakıyorum,özellikle kocama ve Kıvanç Tatlutuğa?



Tanı:
Aktif gaylar genelde erotik ilişki yaşayabilecegi kişiler ile iyi geçinmeye çalışırlar, ilişki yaşıyamayacagı ya da beğenmedigi kişileri pek önemsemezler. Beğenmedikleri kişilerle fazla sohbet etmezler
Yanıt:
Genellikle ,tek erotik ilişki yaşayabileceğim kişi olan eşimle ilgilenip,etrafımdaki diğer kişileri pek önemsemiyorum.Çoğunlukla kimseyi beğenemediğim için de , eşim dışında kimseyle sohbet etmiyorum.


Tanı:
Hoşlandıkları kişinin gözünün içine bakarlar
Siz bakmıyorken size bakması ve siz baktıgınızda gözlerini kaçırması
Gözlerinin içine baktıgınızda, gözlerini gözlerinizde tutamamaları
Gizlice sizi süzdügünü farkkettiğinizde utangaç utangaç gülümsemesi ve kızarması
Size bakarken parlayan gözler ve yanında gülümseme varsa bu hoşlanma belirtisidir.
Yanıt:
Ayol onlar seneler önceydi,artık kim kimin gözünün içine bakıyor,bu item için çok yaşlıyım,ama it still counts..


Tanı:
Canım Demesi – Bebegim – Ayy Demesi – Sizi Görünce Sesinin Değişmesi
Burcunuzu sorması ardından yükselen burcunuzu sorması verilen cevaba göre üzülmesi yada sevinmesi
Yanıt:
Mahfoldum,Canım,Bebeğimm ve Ayy en çok kullandığım kelimeler,söyleyebilecek hiç bir şey kalmadı...Yakalandım...belli ki ben gay bir erkeğim..

Senelerdir beni,üç çocuk annesi,heteroseksüel bir kadın zanneden herkesi öpüyorum..Başa gelen çekilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder