23 Ocak 2011 Pazar

AYŞE DENİZ NOSTALJİ YAPTI; 360'DA BOY GEORGE'DAYDIK



Geçen Cuma gecesi , 360 İstanbul'da Boy George Dj'lik yaptı.Seksenlerde genç olmuş biri olarak Boy Goerge'u pek bir önemserim."Do you really want to hurt me","Karma chameleon " Culture Club dönemi.Sonra "Hare Krishna"

Müziğinin yanı sıra stiliyle de büyülerdi beni.Farklı olanı daha o zamanlardan çok severmişim demek ki .360'da Dj'lik yapmadan önce ,gazetecilerle ufak bir söyleşi yapmış "Ben 80'lerin Lady GaGa'sıydım" demiş.Bence haklı.

Daha sonra ,büyüyüp de neredeyse  tüm arkadaş çevrem  gaylerden oluştuğunda ,Boy George'a neden o kadar sempati duymuş olduğumu anladım.Ne yapabilirim en renkli,en eğlenceli,en lafını esirgemeyen,en yetenekli,en gustosu olan onlar (Lezbiyenleri tenziye ediyorum).Tapu kadastro memurlarıyla dolaşacak değildim herhalde.




Bir yanlış anlama sonucu saat sekizbuçukta 360'a gittik.Telefonda bize Boy George'un gece onbir-onbirbuçuk gibi çıkacağı söylenmişti,biz de ona göre hareket ettik.Adam sabah ikide çıktığında biz tam altı saattir 360'daydık ve tahmin ettiğiniz gibi, bu süreyi diyet kola içerek de geçirmemiştik.

Yemek gayet keyifli başladı.Bir süre sonra her akşam yemek sırasında akrobasi yapan bir çift gösteri yapmaya başladı.Daha iki dakika geçmeden tavandaki çemberde dönen kızcağız kafa üstü yere çakılmaz mı?Hande "Saçmalamayın bir şey yok ,şovun parçası bu" diye bizi sakinleştirmeye çalışırken ben çoktan sahneye fırlamış,hayatım boyunca söylemek isteyip de bir türlü söylemeye fırsat bulamadığım cümleyi bağırmaya başlamıştım."Herkes kenara çekilsin burada Doktor var!!!"

Kolundan çeke çeke sahneye götürdüğüm Hakan Erkuş'un son derece gayrı ciddi kostümüne ve benim kafamdaki tüylere bakan insanlar bize inanmadıkları  için,malesef ilk müdahaleyi yapamadan masamıza geri gönderildik.Allahtan kıza bir şey olmadı.


Boy George ve sevgilisi Marc Vedo
Boy George için gelenlerin çok büyük bir bölümü yabancıydı.Zaten 360 İstanbul'u da genellikle turistler tercih ediyor.Tanıdık olarak ,yabancı misafirlerini getirmiş olan Serra D'autrey'i ve Anthony Todd'u gördük.Hakikaten çok uzun bir bekleyişten sonra Boy George çıktığında artık yorgunluktan ayakta duramaz bir haldeydik.Yine de çok eğlendik,gençliğimin idolüne bütün şapkalarımı tek tek çıkartıyorum.


Gecenin büyük bombası ise çıkışta yaşandı.Ben sokakta çiçek satmakta olan bir yaşlı amcanın ilk önce bütün çiçeklerini satın aldım,sonra da adamcağızın taburesini oturup ,Sarı Gelin'i söylemeye başladım.Hakan da şapkasını çıkartıp para topladı,tam olarak 2 Lira 75 kuruş kazanmışız.

Hakan'ın doktorluğundan olmasa da benim şarkıcılığım sayesinde aç kalmayacağımız ortaya çıkmış oldu.Sonuçta çok keyifli bir geceydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder