4 Ocak 2011 Salı

AYŞE DENİZ EŞ-DOST'LA ROPÖRTAJ YAPIYOR;KARŞINIZDA MEHMET DAVRAN


Mehmet Davran,Cenk Eren'in Harbiye'de açtığı, Piyasa isimli kulübün gülen yüzü.Sürekli Türkçe müzik çalınan Piyasa'da misafirlerini kendi evine gelmiş gibi ağırlıyor.Onun sayesinde Piyasa'da insanlar rahat rahat kendini bozuyor,masaların üstünde tepiniyor.Pek bir sevdiğim için söylemiyorum, valla,bence Memo İstanbul gece hayatının değişilmezlerinden biri.

Buyrun ,size yeni bir üstün hizmetim.Memo'yu daha yakından tanıyın.


Ayşe Deniz
Memo'cum senin için Piyasa'nın (Piyasa derken ,Harbiye'de gece kulübü,bilen bilmeyen olabilir) vitrini diyebilir miyiz.

Mehmet Davran
Evet tabukude, ordaki hem eglenceyi,hem samimiyeti yakalamakta buyuk rolum var, zaten tanidik es dost geliyor. O yuzden de rahat etmiyecek bisey yok evde gibiyiz :)


Ayse Deniz
Gece hayatında çalışmanın zorlukları neler,sana bir gündüz hayatı kalıyor mu?

Mehmet Davran
Tabii ki zorluklari var ,ama seviyorsaniz ve isinizden keyif aliyorsaniz da super birsey.Hem eglenip hem de para kazaniyosunuz ;)



Ayse Deniz
Patronla aran nasıl?Arada bir sizi eve çağırıp,vişneli zeytinyağlı yaprak sarması,ıhlamur çorbası falan pişiriyor mu?(Bakınız,Cenk Eren,Yemekteyiz)

Mehmet Davran
ahahaha!!! Çok iyiyiz masallah ,hatta beni en iyi anliyan insanlardan biri. O yuzden de rahat iletisim kurabiliyoruzz.Yok oyle yemek falan yaptigi bize, arada bir my pavyonda sahnede izliyoruz o kadar.Öyle seker ki Piyasa'ya her daim ugramaz bile, ee yogun bir de tabi ki.


Ayşe Deniz
Piyasa'nın müdavimleri arasında kimler var?

Mehmet Davran
Ooo kimler yok ki; Neslisah Alkoclar,Elif Durust,Şirin- Neset Yalcin,Axel Goldenberg,Arte Tahir,Sinem Yildirim,Onur Basturk,Selin İmer ve daha nice isimler, ama hic bir zaman bu insanlar basinda gorünmez, cunku biz insanlar rahat etsin, gonlunce eglensin diye kapida basin bullundurmuyoruz.Herkes de cok mutlu bu yuzden ;)



                                          Mehmet Davran ve Blogun efsane ismi Hakan Erkuş

Ayse Deniz
Çalışmadığın zaman tercih ettiğin eğlence mekanları hangileri birtanem?

Mehmet Davran
Lucca,Llimonata,Nahide,Love,Asmali Mescit taraflari tatilde de , ama 5 gece calistigimdan cok bir  yerlere gidemiyorum zaten :(  Olsun herkes bana geliyo nasilsa goruyorum hahaha :)


Ayşe Deniz
Senin bir ara ,bir şarkıcılık denemen olmuş muydu?Yoksa ben yine çok mu sarhoştum?

Mehmet Davran
Suss sorma! Evet Kurucesme'de kucuk bi kulüpte , kardesimle birlikte şarkı söylüyorduk.Program ucte biter, 3 e on kala sen ararsin ,geliyorum diye, hayde progam basa alinirr 6 ya kadar sürer. Haha, cok eglenmistik ,ama benim yapmak istedigim bir is degil.O an o gerekliydi sadece. Hayat bazen mecburiyetler koyar onumuze napalimm ...

Ayşe Deniz
O zaman, hepimizi Allah korumuş diyelim ve Memo'yla birlikte eğlenmeye devam edelim.Tabuuu kiiii Piyasa'da.

                                                    Ucuz kurtulmuşuz,Memo sahnede

En yakın zamanda, yine son derece mühim konular ve ropörtajlarla buluşmak üzere.













                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder