7 Ocak 2011 Cuma

AYŞE DENİZ'DEN BÜYÜK HİZMET,EŞ-DOST ROPÖRTAJLARI,BUYURUN,SERMET SEVERÖZ

Sermet Severöz, Ankara'dan çok eski arkadaşım.Şu anda , popüler magazin dergisi OK'de "Gezenti Sermet" isminde bir " life style"  köşesi yazıyor.

Köşesinin isminden de anlayacağınız gibi ,çok gezen Sermet,İstanbul gece hayatının renkli isimlerinden biridir.
Buyurun efendim,Sermet Severöz ropörtajı;


Ayşe Deniz
Her Ankaralı'ya sorulan klasik bir soruyla başlayalim mı?Neden İstanbul?

Sermet Severöz

Denizcim,aslında,"Neden Ankara" diyebiliriz.Zira ben, İstanbul kökenli  bir ailenin çocuğuyum.Hatta, benim nüfusum bile istanbul Fatihtir.Dedem Ankara'nın başkent oluşu sürecinde Ankara'dan işler almış.
birbirini kovalayan işler yüzünden Ankara'ya taşınmaya karar vermişler.
Ankara'da geçen "cocukluk" ve "erken gençlik" boyunca da zaten yazlığımız istanbul'daydı. Dolayısıyla yaşamımın bir ayağı hep istanbul'da geçti.
Ankara'dan komple istanbul'a göçmemin ise en büyük sebebi, çok sevdiğim dostlarım ve işimi geliştirme iştahım.


                                                     

Ayşe Deniz
Gerçi artık çok sık gitmediğini biliyorum ama ,İstanbul ve Ankara gece hayatını karşılaştırabilir misin?

Sermet Severöz
Yer yer Ankara'yı özlüyorum,  ama maalesef Ankara bizim eğlencemizi taştan çıkarttığımız, hatta muz likörüne süt katıp da eğlence hayatına aktığımız o ankara değil ne yazık ki! Çok değişti. Çok değiştirildi!
Eğlence dünyasına gelince,  iki şehir çok farklı. bırak eğlence yerini bulup da eğlenmeyi; ben artık Ankara'da yolumu bulamıyorum. Bizim İstanbuldaki eğlencemiz programsız ve spontan. Ankara hala haftasonu programlarına endeksli! 20.30 da yemeğe çıkıyor; 23.00'de bara, 01.00'de kulübe geçiyor. Oysa bizde böyle birşey yok. Bilakis hafta sonu istanbul'da çıkılmaz.
(Ayşe Deniz:Sermet spontane eğlence derken,zannediyorum Hande ile benim,sabah beşte elimizde içkilerle Sermet uyan diye kapısına dayanmamızdan bahsediyor.Onun için spontan bizim için eğlenceli oluyor)


 


Ayse Deniz
Gezenti Sermet'i okumaya bayılıyorum.Ok Dergisinde böyle bir köşe nasıl oluştu?

Sermet Severöz
Gezmeye, gözlemlemeye, uzun yemeklere, gece hayatına oldum olası bayılırım. Benim göbeğimi annenem tıp kitabının içine koymuş; hekim olayım diye, ama bence kitabın arasından sokağa düşmüş bir gece!
 Ben anlattıkça, çevrem dinledi. Yazsana teklifi geldi. Ben de yazdım. İnsanlar üslubumu çok beğendi. "Senin sesini duyuyoruz adeta okurken" dediler.
 Dünyanın en ünlü dergisinde -life style ve mekan- yazmak gerçekten çok gurur verici. Seviyorum bu işi çok.. Yoğun iş tempomun yanında benim özgürlüğümü ve sınırlarımı doyasıya yaşadığım 2 değerli sayfam!


   Ayşe Deniz
 Senin, kişisel olarak gitmekten hoşlandığın mekanlar hangileri?(Hande'nin evi dışında)


Sermet Severöz
Her ne kadar "Gezenti Sermet" olsam da, hayat tarzımdan tut da, giyim tarzıma kadar gizli bir konservatif tarafım vardır. Yeniyi hep denesem de, tercihim hep bildiğim ve alıştığımdan yanadır. Hep aynı yerlere giderim. Yemek ve eğlencede risk almaya tahammülüm yok ne yazık ki.
İstanbulda evimin bulunduğu Çengelköy'deki Villa Bosphorus ve Kordon'u rakı & balık için, sosyalleşme adına Lucca'yı, restaurant olarak Papermoon'u, eğlencede ise Şamdan'ı tercih ederim.


                                                 

                     Hakan Erkuş,Gezenti Sermet'in köşesinde tavsiye ettiği yerlerden birinde eğlenirken


Evet,yeni bir eş-dost ropörtajının daha sonuna geldik.Bu ropörtajları hasretle beklediğinizi biliyorum.En kısa zamanda yeni bir tanesinde buluşmak üzere...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder