3 Ocak 2011 Pazartesi

AYŞE DENİZ'DEN SİZE BÜYÜK HİZMET,EŞ DOST RÖPORTAJLARI -VARAN 1) SEDA AKGÜL

                                                       Gerçek resim fotoshopsuz ;))))

Seda Akgül,Ted Ankara Koleji ve Hacettepe üniversitesini bitirdikten sonra (Ne tesadüf ben de)Televizyonculuk hayatına TRT'de başladı.Daha sonra İstanbul'a yerleşti ve tv8'e girdi.Tv8'de uzun süre Ana Haber Spikerliği yaptıktan sonra "Aramızda Kalsın" isimli kendi programını hazırlamaya başladı.Şu anda yine Tv8'de,Erken Baskı isimli programı,Cumartesi ve Pazar günleri 07:30-10:00arasında sunuyorAyrıca Seda ,Mesut Yar tarafından yılın en başarılı kadın sunucusu seçildi.Kendisi aynı zamanda çocukluk arkadaşım oluyor.Alın size bu Huysuz ve Tatlı Kadın ile,son derece ciddi bir ropörtaj.

Ayşe Deniz
Kolejden çocukluk arkadaşım olduğun için , kafayı canlı yayınlar yüzünden mi sıyırdın diye sormayacağım,çünkü hatırladığım kadarıyla hep böyleydin.Canlı yayın zor mu, kuşum?

Seda Akgül
ayy insanın çocukluk arkadaşına röportaj vermesi ne hoşmuş. Bir iki izleyici bana canlı yayındaki neşen yapmacık mı diye sormuştu.Allah'tan sen bunun normal halim olduğunu biliyorsun. Hatta daha fazlasını da :) Canlı yayın bence bant yayından daha zevkli ve kolay. Hele benim gibi izleyiciyi de programa dahil ediyorsan. Biliyormusun hem Huysuz Virjin hem de Şahan Gökbakar bu programla ilgili beni kutladılar. İkisi de çok komik ve hazır cevap olduğumu düşünüyormuş. İnan gurur duydum.


Ayşe Deniz
Hayatım, bu kadar ekran önünde olup da hala koca bulamamak nasıl oluyor?Korkuyor mu adamlar senden?

Seda Akgül
Koca konusuna gelince biraralar ümidim vardı. Evliliğe hala inanıyordum. Ama artık çok zor geliyor gözüme. Adamları korkutuyormuyum bilmem ama sen beni tanırsın öyle havalı bir halim yoktur. Artık sizden bekliyoruz bir çöpçatanlık :)


                                                         Arkadaşım pek güzeldir

Ayşe Deniz
En sevdiğin mekanlar hangileri?Gece çıkınca nereye gidiyorsun?

Seda Akgül
Geceleri pek gezmiyorum ama çıkarsam W oteldeki partiler,güzel çaldığı için nu pera ,akşamüstü veya cts oğleden sonraları köpeğimle de gidebildiğim için lucca, nişantaşında o an gözüme hoş gözüken cafeler, yemek için bu ara en favori mekanım ise muhteşem makarna ve pizası ile mama. Gunduzleri bebek kahvede ise hem ben hem de kızım coco çok itibar görürüz doğrusu


                                                       Seda'nın kızı Coco


Ayşe Deniz
Magazin dünyasında takip ettiğin bir yazar var mı?

Seda Akgül
magazin dünyasında seni takip ediyorum hem blogundan hem de oda tv'den. çevren o kadar renkli gi gece çıkmak yerine senin eve gelmek de yeter. hele yılbaşı yazına bayıldım. Habertürk'te Esin Övet ve Tuğçe Tatari'yi de dobra buluyorum


Ayşe Deniz
Genç,yakışıklı ,bekar erkeklere buradan göndermek istediğin bir mesaj var mı?Küçümseme ,11 erkek okurum var-takipçilerim çoğunlukla gay de-

Seda Akgül
Ah denizcim erkeklere ben ne diyeyim. Yıllardır demediğim kalmadı onların hem yüzlerine hem de arkalarından:) Ben artık doğru erkeğe veya hayatının aşkına inanmıyorum. En iyisi anlaşacağın iyi bir insan bulup adaletli davranmak ama inan bana bu bile lüks artık. Allah'tan senin gibi eski dostlar var da ihtiyarlayınca yalnızlıktan korkmuyorum. Yerleşirim size artık, kendini hazırla :)

Ayşe Deniz
İyi de ,bu kadar güzel giden bir ropörtajı neden böyle kötü bir tehditle bitirdiğini tam anlayamadım yani.Her neyse ,programlarını zevkle seyretmeye devam edeceğim.Bize yerleşme konusunda da başımın üstünde yerin var.(Dermişim)


                                          Böyle yan gelip yatarak koca bulmak zor tabii...

En kısa zamanda,son derece mühim ve pek bir manalı yeni bir eş-dost ropörtajında buluşmak üzere.







2 yorum:

  1. seda hanım, resimlerinizi kime çektirdiniz çok merak ediyorum. çok güzel çıkmışsınız tebrikler....

    YanıtlaSil
  2. Ben bu hanıma talibim istediği kadar yan gelip yatabilir.Telefonumu kime göndereyim

    YanıtlaSil